Fisker ulovlig med garn

Dette er tenkt for kommunikasjon mellom nordmenn og norgesentusiaster. Det skal også tjene til språkopplæring og fordypning av norskkunnskaper. Innlegg på norsk er ikke bare tillatt, men til og med ønsket!

Fisker ulovlig med garn

Beitragvon Det22 » Mo, 22. Jun 2009, 23:15

Les mer her:

http://nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.6663161

Tyskere (i alle fall tysktalende) er vel det verste som kan skje Norge - de er vel stort sett kriminelle (og da ikke bare bobilister)
:arrow: viewtopic.php?f=9&t=17675&p=139952#p139952
Det22
NF-Stammbesucher
NF-Stammbesucher
 
Beiträge: 968
Registriert: Di, 01. Jan 2008, 21:13

Re: Fisker ulovlig med garn

Beitragvon hottehü » Di, 23. Jun 2009, 15:26

Also ich angel ja selten, aber wenn, dann nur für den Grill am Abend und da reichen 2 Fische!
Eins mit der Natur!
hottehü
NF-Stammbesucher
NF-Stammbesucher
 
Beiträge: 265
Registriert: Mo, 27. Dez 2004, 11:34
Wohnort: Norwegen

Re: Fisker ulovlig med garn

Beitragvon hottehü » Di, 23. Jun 2009, 15:29

oh beklager, det var forum på norsk hihi! Jeg fisker bare 1 eller 2 fisk. Når vi skal grille på kvelden! Det er nok!
Hilsen Gitte
Eins mit der Natur!
hottehü
NF-Stammbesucher
NF-Stammbesucher
 
Beiträge: 265
Registriert: Mo, 27. Dez 2004, 11:34
Wohnort: Norwegen

Re: Fisker ulovlig med garn

Beitragvon Barney Bär » Sa, 27. Jun 2009, 22:30

Det22 hat geschrieben:Tyskere (i alle fall tysktalende) er vel det verste som kan skje Norge - de er vel stort sett kriminelle


:shock: :?:
jeg er ikke kriminell. hvis du skriver det på denne måten oppfatter jeg det slik at du har det personlig med meg. vennligst velg en annen formulering, takk.
dessuten finnes det nok andre som skader landet på forskjellige måter. :evil:

vi fikk 1,5 kilo fiskefilet siste gang og spiste alt innen to dager. til og med ungene spiste maten sin! :D
Barney Bär
NF-Stammbesucher
NF-Stammbesucher
 
Beiträge: 2053
Registriert: Do, 10. Aug 2006, 0:13

Re: Fisker ulovlig med garn

Beitragvon Pandora » Mo, 03. Aug 2009, 22:49

Det22 hat geschrieben:Tyskere (i alle fall tysktalende) er vel det verste som kan skje Norge - de er vel stort sett kriminelle (og da ikke bare bobilister)


Hallooo,
e du rassist eller ka? Berre fordi det har vore tatt nokon tyskere på ulovleg fiskeaksjon med garn, så skjærer du alle over ein kam? Eg skjønner at du liker å provosera folk, men berre la meg seie deg ein ting: det du gjer er ikkje noko anna enn å dumme deg ut. Faktum.
Pandora
 
Beiträge: 19
Registriert: Sa, 01. Aug 2009, 23:13


Zurück zu Forum på norsk

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 13 Gäste