forum

Dette er tenkt for kommunikasjon mellom nordmenn og norgesentusiaster. Det skal også tjene til språkopplæring og fordypning av norskkunnskaper. Innlegg på norsk er ikke bare tillatt, men til og med ønsket!

forum

Beitragvon magne » Sa, 31. Aug 2002, 19:21

Eg er Hyttevert i Norge og har vore flittig gjest på det gamle forum.
Desverre må eg sei at det nye forum er svært lite oversiktlig og for meg berre fovirrande å finne fram i.Det gamle forum gav meg raskt oversikt over dei tema som var intresant .Desverre må eg sei at her er det motsatt.
Takk for ellers intresant og god web side.

Magne
magne
 

Forum

Beitragvon Trollet » Sa, 31. Aug 2002, 20:00

Hei Magne,

selv om det kanskje er litt forvirrende i begynnelsen,mä jeg si at jeg fant meg fort til rette i det nye Forum.När man först kommer i gang,er det veldig spennende og utrolig koselig syns jeg i alle fall!

Bare ikke gi opp,her finnes det mange som gjerne hjelper deg videre hvis
det skulle knipe,det er i alle fall erfaringer jeg har gjort. :wink:


Hilsener fra Trollet
Trollet
 
Beiträge: 22
Registriert: Fr, 23. Aug 2002, 23:39
Wohnort: Pansdorf Ost Holstein

Beitragvon Jürgen Lohmann » Mi, 04. Sep 2002, 23:39

Hei Magne,

takk for ditt oppriktig bidrag. Jeg har det på samme måte,
synes det gamle forum var mer oversiktlig og fortere og enklere å håndtere. Men hva hjelper det, det blir vel vi som må tilpasse oss. :-)

Mange hilsener
Jürgen Lohmann
Jürgen Lohmann
 
Beiträge: 28
Registriert: Sa, 24. Aug 2002, 18:55
Wohnort: Langenfeld

forum

Beitragvon magne » Mi, 18. Sep 2002, 21:16

Sidan vi Hardingar vert kalla trauste og sidrompa,tek det tid før alle forandringar går inn i skallen.Eg har no etterkvart funne ut korleis eg skal gå fram for å få lest dei innlegga som intereserar meg.Det er imponerande kor mykje informasjon om Norge de sit inne med.
Av og til må eg sei at eg ikkje kjenner meg at i dei svar og utgreiingar som vert lagt fram.Vi har ulikt utgangspunkt via forum er det mulig å formidle dette.

Magne
magne
 
Beiträge: 75
Registriert: Sa, 31. Aug 2002, 19:26
Wohnort: Ulvik i Hardanger

Forum

Beitragvon Martin Schmidt » Mo, 23. Sep 2002, 13:45

Hei Magne,

ja først syntes jeg at det hele har blitt litt uoversiktlig. Men nå bruker jeg hver gang jeg logger på knappen: "Beiträge seit dem letzten login" som er øverst på den høyre siden. Og nå synes jeg at det nye forum er mye bedre for jeg finner alt jeg ikke har lest før veldig fort. :D
Forresten, fint å lese et innlegg på nynorsk. 8)
Hilsen til det skjønne Ulvik fra
Martin
Martin Schmidt
NF-Stammbesucher
NF-Stammbesucher
 
Beiträge: 729
Registriert: Mo, 26. Aug 2002, 11:37
Wohnort: Halle (Saale)


Zurück zu Forum på norsk

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 7 Gäste