TV eller ikkje?

Dette er tenkt for kommunikasjon mellom nordmenn og norgesentusiaster. Det skal også tjene til språkopplæring og fordypning av norskkunnskaper. Innlegg på norsk er ikke bare tillatt, men til og med ønsket!

TV eller ikkje?

Beitragvon magne » Do, 26. Sep 2002, 22:44

Som de kanskje har forståt er eg hyttvert i Ulvik.Den sesongen som no er over er den første.Heilt ifrå starten av planlegginga av hytta har me meint at TV ikkje ville passe inn .Me veit at alle nye hytter av den standard som vår har satelit TV.
Gjestene våre i sommar har alle sagt dei synest det er fint at hytta ikkje har TV.Dersom dette er rett burde fleire hytter vere uten? Trur de det er mange som ikkje vil komme til ei hytte utan TV?
Besøk gjerne web sida vår http://www.ulvik.org/~i_besto

Helsing Magne ifrå Ulvik
magne
 
Beiträge: 75
Registriert: Sa, 31. Aug 2002, 19:26
Wohnort: Ulvik i Hardanger

Re: TV eller ikkje?

Beitragvon Bjørn » Di, 08. Okt 2002, 13:09

Hei Magne,
jeg kan godt tenke meg at de fleste tyske gjester du får vil gjerne og god svikte på TV. Grunnen er at de som har bestemt seg på hyttetur i Norge, er samtidig interessert i natur, ro og fred. TV har dem nok av storsett hele året hjemme i Tyskland. Dertil kommer at det passer ikke: en skjikkelig blokk- eller trehytte med kanskje tv- eller satellittantennen upover. Så jeg ville anbefale å glemme TVen.
Lykke til videre
Hilsen
Bjørn
Vennlig hilsenBild
Bjørn
NF-Stammbesucher
NF-Stammbesucher
 
Beiträge: 723
Registriert: Fr, 23. Aug 2002, 11:56


Zurück zu Forum på norsk

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste