von akimo » Mi, 18. Nov 2009, 7:56
Hallo,
endlich Zeit gefunden den Brieftext einzustellen. Hier nun also unser kleines Problem, hoffe Ihr könnt uns helfen.
HEI IGJEN TIL ALLE SAMMEN!!!!!!!
Takk for koselig brev,og takk for sist.Det var no veldig hyggelig og bli kjent med dere alle tre..Ikke så mye vi fikk snakka ilag,men det skal vi ordne.... Her har vi kommet gjennom høsten med regn og noen stormer... Det var ordentlig bløtt en periode,og det regnet i 14 dager..Men her må jeg ut på luftetur med hunden,GAIA uansett hva været sier...Det kom tidlig snø opp i fjellet,så noen toppturer som vi hadde tenkt oss,har vi ikke fått gjort noe med..Dette fordi det ble kuldegrader,og da blir snøen hard og vanskelig og gå til på topper. Men så er det topper som er lette og høge nok,og der er vi ofte på tur. Er ute ca2-3timer hver dag med henne.. Helgene blir det lengre turer.. Og det beste av alt,er at disse ULLDOTTENE er innomhus..og mange er hos slakteren til juleribbe for sultne munner til jul..
Det var ikke hyggelig for dere det som skjedde,og hadde jeg visst hva jeg vhvet no hadde jeg ikke kontakta denne mannen...Skulle bare la lammet gått der til de fant det sjøl...
Noen folk er så lite hyggelige at de fortjener ikke at vi passa på de DOTTENE deres der oppe..Jeg skal ikke bry meg mer.Synd at det gikk slik,men får bare legge det bak seg og leve videre... Hundene deres var no veldig fine og gode hunder
Håper dere fikk utnytta norge på resten av turen i sommer ..
Ser at dere har lyst og komme til Norge på våren,og da er det fantastisk og stå på ski.....Er dere veldig flinke på ski,og toppurer???Her hvor jeg bor går vi mye på ski i den tiden,finest da..Spesiellt er på jostedalsbreen,og komme ned til våren ..Kontrastene blir store da..Dere er velkommen og være med meg,og jeg kan følge dere rundt og vise dere.Bo hos meg kan dere også.... Visst dere ikke tar med huset da...Nydelig her om våren til skiturer..Bare vestlandsværet slår til med sol og fint føre...
Ellers så jobber jeg og lufter hund,og sover og spiser... Jula skal jeg feire med mine to sønner i LIllehammer...Jobber nyttår..Her er veldig fint vær,minus 3grader ,og ikke snø i lavlandet... Men på Lillehammer går vi på ski i jula...
Jeg baker no kaker til jul,og ber de fra jobben hit i adventstida
og da drikker vi vin,gløgg og koser oss..Hvordan feirer dere jul/nyttår??
No får dere ha en fin kveld alle sammen..og ei koselig helg
KLEM GUDRUN