http://www.innovations-report.de/html/b ... 72984.html
Strålevernets publikasjonsarkiv:
http://www.nrpa.no/index.asp Publikasjoner
Jeder bilde sich seine EIGENE Meinung...
Lite sopp dei siste vekene gir lite radioaktivitet i sau
Prognosar gjennomført av Strålevernet syner gjennomgåande lågare verdiar av radioaktivitet i kjøt og mjølk frå utmarksbeitande dyr. Grunnen til dette er lite sopp i beiteområda i midt- og sør Noreg. Samanlikna med 2006 ligg fleire buskapar under grenseverdien på 600 becquerel pr. kg og treng ikkje nedfôring.
Årets overvakingsmålingar av radioaktiv forureining i kjøt og mjølk frå utmarksbeitande dyr syner lågt innhald av radioaktiv cesium frå utvalde besetningar i Rogaland, Sogn og Fjordane, Buskerud og Nordland. I fleire av buskapane frå Oppland og Nord-Trøndelag syner resultata ein topp i august, men minkande utover i september.
Det forventast mindre problem med radioaktiv forureining i sau i år. Grunnen til dette er lite sopp i beiteområda i midt- og sør Noreg. Sopp kan innehalde hundre gongar meir radioaktivitet enn gras og urter. Sidan sau et sopp fører dette til store variasjonar i radioaktiviteten i sau frå år til år.
Mattilsynet gjennomfører levande dyr målingar på sau og førebels resultat syner få buskapar på nedfôring i Hedmark og Oppland. I 2006 fekk fleire buskapar heile 8 veker med nedfôring. I år er det berre ein buskap som har fått 6 veker med nedfôring og resten varierar frå 1-4 veker.
oter hat geschrieben:Mir schmeckts jedenfalls.
muheijo hat geschrieben:oter hat geschrieben:Mir schmeckts jedenfalls.
...und ich fahr' sie tot, wo ich sie erwischen kann....![]()
guido66de hat geschrieben:muheijo hat geschrieben:Hvordan er bilen dine, er det repareret nå ?
muheijo hat geschrieben:guido66de hat geschrieben:muheijo hat geschrieben:Hvordan er bilen dine, er det repareret nå ?
nei, jeg er i norge...![]()
men jeg fikk pristilbud: 30.000 nok + mva.
jeg venter på svar fra min tysk forsikring.
(bitte fehler korrigieren)
gruss, muheijo
muheijo hat geschrieben:guido66de hat geschrieben:muheijo hat geschrieben:Hvordan er bilen dine, er det repareret nå ?
nei, jeg er i norge...![]()
men jeg fikk pristilbud: 30.000 nok + mva.
jeg venter på svar fra min tysk forsikring.
(bitte fehler korrigieren)
gruss, muheijo
Ingo M hat geschrieben: ..... min tyske ('e' til slutt) forsikring.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste