Stille?

Dette er tenkt for kommunikasjon mellom nordmenn og norgesentusiaster. Det skal også tjene til språkopplæring og fordypning av norskkunnskaper. Innlegg på norsk er ikke bare tillatt, men til og med ønsket!

Stille?

Beitragvon Pandora » Mi, 09. Feb 2022, 17:14

Ikkje mykje trafikk her - what's up? :D
Pandora
 
Beiträge: 19
Registriert: Sa, 01. Aug 2009, 22:13

Re: Stille?

Beitragvon MarkusD » Mi, 09. Feb 2022, 19:23

Pandora hat geschrieben:Ikkje mykje trafikk her - what's up? :D

Naja, mal ganz ehrlich, eine Fremdsprache so zu beherrschen, dass man sich damit "unfallfrei" schriftlich äußern kann, das ist nicht Jedem gegeben. Mir zumindest nicht. ;-) Nach gerade mal 2 Semestern Norsk auf der VHS wurden keine weiteren Kurse mehr angeboten, weil keine Nachfrage mehr da war. Das wenige das ich mal konnte ist mittlerweile fast völlig verschollen. Lesen auf Norwegisch klappt noch ganz passabel, aber schreiben oder sprechen? "No way". :roll: Hilsen, Markus
MarkusD
NF-Stammbesucher
NF-Stammbesucher
 
Beiträge: 1705
Registriert: So, 08. Okt 2017, 12:21
Wohnort: Rheinland-Pfalz

Re: Stille?

Beitragvon MaEgWe » Mi, 09. Feb 2022, 21:11

Pandora hat geschrieben:- what's up? :D

Liest sich eher englisch :)
Freundliche Grüße
Martin

Zu unseren Reiseberichten https://maegwe.jimdofree.com/
MaEgWe
 
Beiträge: 5
Registriert: Sa, 24. Jan 2015, 16:14
Wohnort: Wesel am Rhein

Re: Stille?

Beitragvon unkrautfee » Mo, 06. Mär 2023, 21:00

Hejhej,
jeg er ny her i forum og vil gjerne svare til posten fra Pandora :
I det hele tatt er det veldig vanskelig å finne gode sprakkurs, men jeg kan absolutt anbefale den "Institut für nordische Sprachen" NORDIKA i Köln !!
Fordi Corona satt slutt til presensundervisning, har de installert en veldig godt utvalg av forskjellige språk og nivåer med ZOOM. Aktuelt delta jeg i et kommunikasjonskurs med folk fra Trondheim til Meran, temmelig spennende ! Kanskje dere finner ei mulighet for deg.
Vennlige hilser
Dagmar
unkrautfee
 
Beiträge: 6
Registriert: So, 05. Mär 2023, 19:11


Zurück zu Forum på norsk

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast