Skål!

Dette er tenkt for kommunikasjon mellom nordmenn og norgesentusiaster. Det skal også tjene til språkopplæring og fordypning av norskkunnskaper. Innlegg på norsk er ikke bare tillatt, men til og med ønsket!

Skål!

Beitragvon Magnetic North » Fr, 09. Sep 2005, 16:24

Selv om jeg slett ikke drikker noe som innerholder alkohol, hvis den blir lansert skal jeg ganske sikkert komme til å bestille en flaske... :lol:

http://www.nrk.no/nyheter/sideblikk/5042290.html
Magnetic North
NF-Stammbesucher
NF-Stammbesucher

Re: Skål!

Beitragvon Lavskriken » So, 11. Sep 2005, 13:33

Hei, Magnetic North!
Marcel Besnard, produsenten av melkeølet Lactiwel, har allerede drukket for mye av sin egen produksjon: Se på bildet: Han øser ølet ved siden av sitt glass!
Jeg foretrekker å drikke te istedenfor øl. Teen smaker mye bedre og gjør meg aldri beruset. Det eneste som kan skje er at jeg må ofte på do og at jeg av og til finner lite søvn. Men da har jeg altså mer tid til å lese mer norske bøker.

Hilsen! Lavskriken
Lavskriken
NF-Stammbesucher
NF-Stammbesucher

Beitragvon Magnetic North » So, 11. Sep 2005, 14:58

Lavskriken hat geschrieben:Marcel Besnard, produsenten av melkeølet Lactiwel, har allerede drukket for mye av sin egen produksjon: Se på bildet: Han øser ølet ved siden av sitt glass!

Jåvel, dette hadde jeg ikke lagt merke til, stemmer! Nå som du sier det. :shock: Men det var snarere Schneiders øl jeg tenkte på, tror ikke at Besnard ville selge en eneste flaske av sitt morsomme melkebrygg til meg dersom produksjonen er begrenset til 300 fl. p. uke. Øl som er laget av melk, liksom? Bææhh, det høres ikke noe videre svært tillitsvekkende ut :lol:

Jeg foretrekker å drikke te istedenfor øl. Teen smaker mye bedre og gjør meg aldri beruset. Det eneste som kan skje er at jeg må ofte på do og at jeg av og til finner lite søvn. Men da har jeg altså mer tid til å lese mer norske bøker.

Vanligvis er det bare melk og vann jeg pleier å drikke. Men det har også sine fordeler: det trengs bare noen små slurker til jeg er kjempeberuset 8)
Magnetic North
NF-Stammbesucher
NF-Stammbesucher

Beitragvon Lavskriken » So, 11. Sep 2005, 20:38

Vanligvis er det bare melk og vann jeg pleier å drikke. Men det har også sine fordeler: det trengs bare noen små slurker til jeg er kjempeberuset.

Dette kan jeg godt forestille meg. Jeg hadde i tilfelle desamme problemer.

Hilsen. Lavskriken
Lavskriken
NF-Stammbesucher
NF-Stammbesucher

Zurück zu Forum på norsk