Hi
Flat firer betyr rom dekning
Hilsen
Jürgen Wehe hat geschrieben:Flat firer betyr rom dekning
Carsten hat geschrieben:Hei norske fotballtillhenger,
kan dere forklarer meg, hva en "flat firer" er? Jeg har kjøpt den siste Ponus boka og der finnes på innledningen: "... så lenge du kan offside-regelen (kan jeg!), kan forklare fordelene med en 4-5-1 formasjon mot teknisk overlegne lag på bortebane (selfølgelig!) og du vet hva en flat firer er ... ja, da er du et ok medmennedke i min bok."
Hjelp! Takk.
Hilsen fra Porsgrunn,
Carsten
maren hat geschrieben:hehe ingo, lykke til med andre muri! han var - stortsett - den som gjorde flest feil og sendte oss ned til serie a (jaja 1 div har faatt nytt navn, egentlig adecco ligaen men serie a höres jo bedre ut
forresten, bra valg, enga og hamburger sportsverein, (eller som vi i hamburg sier: h$v ...
jeg har ingen grunn til aa fortvile...elsker begge mine lag og er glad i spillerne vi har.
ps: sees paa kvalikampen i november 2005 - naar stabaek sender dere ned
Menneskejerven hat geschrieben:Hei Ingo M,
Hyggelig å se at det finnes en riktig fotball-supporter på dette forumet også. Er du tysker som bor i Oslo og heier på Vålerenga?
Det blir nok en spennende tur til Stockholm nå over helgen. Det er mange som snakker om et hat-oppgjør, så jeg håper alt går bare bra. Jeg synes det er et godt tiltak at det endelig spilles organisert fotball i Norden om vinteren også. Kanskje dette må modne litt rent publikumsmessig ennå, men spillepraksis året rundt er kanskje ikke noe hinder til å gjøre det - etter hvert - enda bedre internasjonalt!?
Hvordan har du oppfattet tidenes norske seriefinale i november i fjor? Det må ha vært utrolig bittert for dere Vålerenga-supportere? Det er jo mye som minner om seriefinalen mellom Bay. München og Schalke 04 her nede for 4 år siden. Men kanskje går det enda bedre i år? Rosenborg har i hvert fall ikke gjort direkte mye mot det altfor høye aldersgjennomsnittet. Og det å hente tilbake en pensjonist inn i trenerteamet er nok ikke noen mirakel-løsning heller? Men Brann kan bli farlige kanskje.
Fortell litt om Stockholm-turen hvis du har lyst. Alle innslag på norsk er jo veldig velkomne!!!
Hilsen Menneskejerven
maren hat geschrieben:ps: sees paa kvalikampen i november 2005 - naar stabaek sender dere ned
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 21 Gäste