VM i håndball: Norge – Tyskland 27-27

Dette er tenkt for kommunikasjon mellom nordmenn og norgesentusiaster. Det skal også tjene til språkopplæring og fordypning av norskkunnskaper. Innlegg på norsk er ikke bare tillatt, men til og med ønsket!

VM i håndball: Norge – Tyskland 27-27

Beitragvon Menneskejerven » Do, 27. Jan 2005, 22:38

Hei, jeg tror det blir tid for et nytt innslag på norsk. :)

Følger noen av dere med på VM i håndball? I kveld møttes Norge og Tyskland som begge er i samme pulje. Kampen som gikk direkte på DSF endte uavgjort etter at Tyskland var klart best i 1.omgang, mens Norge dominerte 2.omgang og kunne godt ha vunnet til slutt. Det var dommerne som ødela litt av kampen pga altfor mange utvisninger. Men med dette resulatatet går nok både Norge og Tyskland videre til neste runde. Det er imidlertid sikkert at de norske håndballdamene fortsatt er et nummer større enn herrene som riktignok gjør det bedre enn vanlig gjennom denne turneringen.

Hilsen Menneskejerven
Menneskejerven
NF-Stammbesucher
NF-Stammbesucher

Re: VM i håndball: Norge – Tyskland 27-27

Beitragvon sanny » Di, 01. Feb 2005, 23:39

:D :lol: :D norge har vunnet over sverige idag med 34-31!!!!!!!!
det må feires :lol:

vi såg bare siste halve delen men den var spennende og morsomt!
sanny

Beitragvon Menneskejerven » Mi, 02. Feb 2005, 17:40

Du er heldig du, Sanny. Jeg hadde gjerne sett kampen selv. Norges første seier over erkerivalene fra Sverige på 21 år! Jeg synes de spiller et kjempe-VM. Nå er jeg spent på hvordan det går mot Spania og om de virkelig klarer semifinalen. Kryss gjerne fingrene på mine vegne hvis du har mulighet til å følge den kampen også!!! :lol:
Menneskejerven
NF-Stammbesucher
NF-Stammbesucher

Beitragvon sanny » Fr, 04. Feb 2005, 9:54

nei, det gikk ikke så bra med spania :(

pasientene mine syntes det var så spennende og samtidig trist at de måtte slå av tv`n før kampen var over.....

det sier vel alt :-?
sanny

Zurück zu Forum på norsk