Norsk i Heilbronn

Dette er tenkt for kommunikasjon mellom nordmenn og norgesentusiaster. Det skal også tjene til språkopplæring og fordypning av norskkunnskaper. Innlegg på norsk er ikke bare tillatt, men til og med ønsket!

Norsk i Heilbronn

Beitragvon Mumitrollet » Do, 18. Aug 2005, 10:27

Hei,
jeg bor i Heilbronn og søker noen jeg kan snakke norsk med. Jeg bodde et halvt år i Oslo i 2004 og frykter at jeg glemmer alt jeg har lært i denne tiden. Jeg håper at det finns noen her i nærheten som har lyst til å treffe og snakke norsk!
Det kan være både en nordmann eller noen som har lært norsk men har det ikke som morsmål.
Jeg gleder meg, når noen melder seg!
Hilsen
Julia :super:
Mumitrollet

Re: Norsk i Heilbronn

Beitragvon Magnetic North » Fr, 19. Aug 2005, 11:49

Hei Julia, jeg er for tiden bosatt i Heidelberg, det er omtr. 50-60 km til Heilbronn (jeg kjenner byen og området veldig godt f.ø.). Jeg snakker norsk mer eller mindre flytende og ville glede meg også over å få muligheten til å prate litt om ditt og datt. Det ville være virkelig flott hvis vi møtes engang! Skal sende email til deg i tillegg i kveld. Tvi, tvi!
Magnetic North
NF-Stammbesucher
NF-Stammbesucher

Beitragvon Magnetic North » Fr, 26. Aug 2005, 18:54

Hei igjen, har sent email til deg (to ganger) og fikk ingen svar inntil nå. Hvis du er alvorlig interessert i å prate litt sammen på norsk, så la meg vite om det. Email adressen min er mno[at]go4more.de.
Magnetic North
NF-Stammbesucher
NF-Stammbesucher

Beitragvon Magnetic North » Mo, 29. Aug 2005, 20:34

Flott! Melder seg en på i forumet, spør etter en samtalepartner og så... borte. Mumitrollet, ikke regn med å få noen hjelp fra min side. Siste innlegg her i denne tråden.
Magnetic North
NF-Stammbesucher
NF-Stammbesucher

Zurück zu Forum på norsk