Hei ,
jeg gratulerer!
Tusen takk for den rask omsetning ( også "Umsetzung" eller bare "Umsatz"? ) av Frøken Urs Idé !
Jeg vill spørre, forsøke ( eller "prøve"? ) og skrive i denne rubrik(?,:lol:) !
Ha det, bgh
bgh hat geschrieben:forsøke ( eller "prøve"? )
Pilze-Börnie hat geschrieben:hei ... og hjertelig velkommen her på forumet for nybegynnere.
Pilze-Börnie hat geschrieben:Jeg ... ønsker meg mye modige skrivere.
Pilze-Börnie hat geschrieben:hei bgh og hjertelig velkommen her på forumet for nybegynnere.
Imsewims hat geschrieben:Jeg stiller meg gjerne til rådighet når det gjelder retting av norsken som dere skriver her. Jeg er norsklærer.
Jeg svarer også gjerne på spørsmål.
Pilze-Börnie hat geschrieben:Men noe av det viktigste, jeg tror det er viktig at det også kommer med oversettelser for dem som ikke har kommet så langt på norsk allerede, hva synes dere om dette?
Pilze-Börnie hat geschrieben:Men noe av det viktigste, jeg tror det er viktig at det også kommer med oversettelser for dem som ikke har kommet så langt på norsk allerede, hva synes dere om dette?
Imsewims hat geschrieben:quote="Frøken Ur"]Hei,Pilze-Börnie hat geschrieben:Men noe av det viktigste, jeg tror det er viktig at det også kommer med oversettelser for dem som ikke har kommet så langt på norsk allerede, hva synes dere om dette?
Ville det ikke vært bedre når den som skulle ha noe behov for en oversettelse skriker "hei, dette forstår jeg ikke, jeg vil ha tyske betydningen?" Da slipper vi å oversette alt som blir skrevet her. Ka synes du om dette?
Jeg er bare redd for at ekte nybegynnere ikke vil forstå det de finner framm til å lese her og kanskje forskreker vi dem så de ikke en gang tør å formulere sine kansje enkelte men likevel for dem viktige spørsmål .
Derfor tusen takk for deres medhjelp.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste