sig hat geschrieben: Jeg har også mer som jeg skulle ønske jeg hadde fått oversatt, men siden jeg har fått privat mail fra en person her på forumet som synes det er uhøflig å be om slik bistand, så har jeg blitt i tvil om det er riktig å gjøre det. Det er mulig det er forskjell på hva man forventer av hjelp på et Norsk forum kontra et Tysk. Hovedinnholdet i mailen gikk på at jeg burde betale for tjenesten.
Jeg skjønner ikke hva som var uhøflig med ditt spørsmål! Jeg synes det er merkelig, at det alltid finnes folk i Tyskland som tror at de måtte tjene penger med noen hjelp. Kan man ikke engang hjelpe med noe uten å kreve penger for det?
sig hat geschrieben: Jeg føler derfor ikke at jeg fremstår som uhøflig. Det er for mange folk i dag som kun ser penger i alt. Ingenting skal kunne gjøres av hjelpsomhet lengre. Jeg beklager hvis mitt innlegg på forumet her har fremkallet slike tanker hos dere.
Svein Ivar
Bare still dine spørsmål og ikke la deg irritere av noen andre som gjerne vil tjene penger med deg! Hadde jeg vært deg, så ville jeg ikke gi noen reaksjon dersom jeg hadde tatt imot et slikt svar!
Hilsen! Lavskriken