Dagen i dag

Dette er tenkt for kommunikasjon mellom nordmenn og norgesentusiaster. Det skal også tjene til språkopplæring og fordypning av norskkunnskaper. Innlegg på norsk er ikke bare tillatt, men til og med ønsket!

Dagen i dag

Beitragvon norgejenta » Fr, 01. Apr 2005, 9:48

Det er fredag 1.april idag, og jeg leser (på nettet) i Adressa at Munkholmen - Trondheims nasjonalskatteøy!! - er leid ut til en oljesheik i hele sommer!!! Tenk det - bare fordi at det skal kjøres dette Formel 1-båtracet på fjorden i begynnelsen av august så kommer en j.... oljesheik og kjøper seg hele holmen vår for et par måneder! Og ikke nok med det - han skal lage helikopterplattform der så det blir enkelt å lande.. og gjøre om fangekjelleren til bade-og saunaanlegg - og kjøre treningsrunder med superbåten sin i to hele uker! Nei-og nei.. Hva er det blitt til, tenkte jeg!! I det samme ringte datteren min på telefon, og i løpet av samtalen kom jeg på dette med sjeiken og forteller henne ganske opprørt min mening om Trondheimspolitikerne som kan tillate noe slikt!?!?!? Så begynner latteren å bølge i andre enden av ledningen - - hun ler så det ljomer ut av røret ... og hikster til slutt: mamma - det er 1.april idag... det er en APRILSPØK!! Jo - skal si det gitt - der ble jeg lurt.. igjen. :oops:

hehe... :D

Karin
norgejenta
NF-Stammbesucher
NF-Stammbesucher

Zurück zu Forum på norsk