Det er fredag 1.april idag, og jeg leser (på nettet) i Adressa at Munkholmen - Trondheims nasjonalskatteøy!! - er leid ut til en oljesheik i hele sommer!!! Tenk det - bare fordi at det skal kjøres dette Formel 1-båtracet på fjorden i begynnelsen av august så kommer en j.... oljesheik og kjøper seg hele holmen vår for et par måneder! Og ikke nok med det - han skal lage helikopterplattform der så det blir enkelt å lande.. og gjøre om fangekjelleren til bade-og saunaanlegg - og kjøre treningsrunder med superbåten sin i to hele uker! Nei-og nei.. Hva er det blitt til, tenkte jeg!! I det samme ringte datteren min på telefon, og i løpet av samtalen kom jeg på dette med sjeiken og forteller henne ganske opprørt min mening om Trondheimspolitikerne som kan tillate noe slikt!?!?!? Så begynner latteren å bølge i andre enden av ledningen - - hun ler så det ljomer ut av røret ... og hikster til slutt: mamma - det er 1.april idag... det er en APRILSPØK!! Jo - skal si det gitt - der ble jeg lurt.. igjen.
hehe...
Karin