Guten Morgen =)
Ich hoffe ich bin hier richtig. Denn ich würde gerne wissen ob der folgende Text in korrektem Norwegisch geschrieben ist:
"Jeg har hatt en hyggelig, personlig, samtale med en av deres medarbeider, derav lærte jeg mer om deres bedrift og jeg er derfor veldig interessert i en job som ekstrahjelp på deres. Jeg er en selvstendig og ansvarsbevisst gutt, som er fleksibel og vant til å arbeide under press,
og jeg mener selv jeg vil bli en og beslutningsdyktig medarbeider. Jeg har også gode evner for konflikthåndtering, og lege vert av punktlighet.
Jeg har hatt flere korttidspraksisplasser for, og jeg kunne samle flere erfaringer i forskjellige yrker, men jeg har også lyst til å utvikle nye ferdigheter i erfaringer. Jeg er ikke norsk, men jeg tror at mine norske språklige ferdigheter er godt nok to ta ansvar i dette stilling. Jeg er veldig motivert to engasjere meg self i deres bedrift. Jeg er tilgjengelig for intervju når som helst. Hvis det er noe dere lurer på, kan dere gjerne ringe eller sende en mail. Jeg ser fram til å høre fra dere og håper på et positivt svar. "
Wäre echt klasse wenn jemand kurz dort drüber schauen, und mir seine Meinung sagen könnte :3