Hei, Karsten!
Igår kveld, da jeg ville lese forskjellige bidrag i forumet, la jeg merke til at tråden til temaet "tysk og engelsk" var stengt.
Jeg er helt enig med deg at dette ble gjort, fordi det er ikke tillatt å fornærme en av deltakerne i forumet, slik som det dessverre er skjedd på denne tråden. Jeg synes alle deltakere i forumet skulle vise mye respekt overfor meningene som blir skrevet av andre lesere. Man kan ha forskjellige meninger, men man må godta, at andre tenker annerledes. Det er aldeles umulig å diskriminere de andre.
Jeg har overveiet om tråden kanskje ble stengt, fordi med min første bidrag i denne tråden har diskusjonen forandret seg. Jeg føler en viss ansvar for dette, selv om jeg ikke kunne vite på forhånd, hvordan dette skulle fortsette seg. Skjedde det kanskje, at diskusjonen ble politisk farlig etter min andre bidrag? Har andre deltakere fortsatt å fornæme hverandre pga en annen meningsytring?
Jeg håper iallefall, at jeg med min bidrag ikke ha ødelagt noe i forumet, slik at andre deltakere betrakter seg som fornærmet. Jeg har ikke diskriminert noen, angrepet noen med seksuell, religiøs, rassistisk eller annen bakgrunn. Jeg har ikke med hensikt arbeidet mot husreglene i forumet. Skjønner du, hva jeg ville si? Og har du en annen oppfattning?
Hilsen. Lavskriken